Portaluri De Venit Pasiv (14-15 ianuarie)

Portaluri De Venit Pasiv

Curs aplicat pentru crearea surselor de venit pasiv prin siteuri de tip portal

 

Ce acoperă cursul?

  •  Matematica din spatele modelului, sau cum funcționează din punct de vedere financiar, care e cash flow-ul, care sunt cheltuielile și sursele de venit.
  •  Cum să alegi o nișă cu potențial bun.
  •  Cum să angajezi scriitori.
  •  Cum să angajezi o asistentă care să publice articolele scriitorilor.
  •  Cum descoperi dacă scriitorii îți trimit conținut original (legal dpdv al dreptului de autor / copyright).
  •  De unde să iei poze bune pentru articole (pe care ai voie să le folosești fără să dai de bucluc mai târziu).
  •  Cum să-ți creezi și să crești o listă de email.
  •  Cum să folosești Facebook Ads pentru a atrage fani și abonați noi la lista ta de email.
  •  Cum să abordezi personalitățile / meseriașii din nișa ta pentru a-i invita să scrie articole sau să-ți dea un interviu.
  •  Pentru participanții la workshop este inclus suport online timp de 3 luni în format de “group coaching”, în cadrul unui program “pas cu pas”, cu teme săptămânale, răspunsuri la întrebări, feedback pentru progresul individual. În aceste trei luni vei învăța mult, vei cunoaște oameni noi pasionați de aceleași lucruri ca și tine și vei face multe lucruri frumoase. Îți vei pune pe picioare propriul portal, vei planta semințe care vor crește treptat tot mai mult în fiecare lună. După trei luni vei ști suficient de multe despre acest model încât să te descurci singur și să iei cele mai bune decizii pentru tine.

Întrebări frecvente

Q: De ce am nevoie pentru a porni un portal?

A: Tehnic, pentru acest model ai nevoie de un domeniu și găzduire web unde vei instala platforma WordPress. Ulterior vei avea nevoie și de un serviciu de email marketing. Non-tehnic, ai nevoie de o nișă potrivită și răbdarea de a învăța și construi ceva frumos. Și pentru a avea succes trebuie să înțelegi atât cum funcționează acest model, lucru pe care ni-l va explica Gec, cât și ce anume îl face să funcționeze, lucru pe care ni-l va explica Florin.

Q: E nevoie să fiu programator sau să mă pricep la calculatoare ca să pornesc un portal?

A: Nu e nevoie de aceste lucruri. Există companii de hosting care fac foarte ușoară instalarea platformei WordPress pentru blogging, iar unele fac instalarea gratuit. Dacă știi să scrii mailuri și să postezi poze pe Facebook, te vei descurca.

Q: De câți bani e nevoie pentru a porni un astfel de site?

A: Există cheltuieli inițiale și cheltuieli recurente. Cheltuielile inițiale cu setup-ul sunt relativ mici, poți să-ți creezi un site de tip blog / portal și să publici primul tău articol în 30 de minute, cu vreo 15 euro pentru domeniu închiriat pe un an și o lună de găzduire. Pentru a lansa un portal de succes cu acest model de venit pasiv e nevoie și de un buget lunar pentru publicitate și conținut (articole etc). Fiind venit pasiv, ideea e să nu scrii tu conținutul, ci altcineva, de multe ori plătit pentru a scrie. Iar publicitatea e absolut necesară la început pentru crearea unei audiențe, unei liste de email la care să poți trimite articole interesante sau oferte de produse. Bugetul recomandat pentru început e 200-400 € lunar, investit jumătate în publicitate și jumătate în conținut.

Q: Cât durează până ajung pe profit?

A: Pentru a dezvolta un portal e nevoie de o anumită mentalitate („mindset”). Dezvoltarea unui portal e un maraton, nu un spirint. Se face cu bucuria și răbdarea grădinarului. Cât durează până ajungi pe profit depinde de câțiva factori, cum ar fi nișa aleasă, numărul de produse existente în acea nișă pe care cititorii sunt dispuși să le cumpere și valoarea comisionului încasat pentru fiecare vânzare dacă vinzi produsele altora ca afiliat. Mai depinde și de cât buget aloci la publicitate – cu cât aloci mai mult, cu atât mai repede îți vei crește lista de emailuri și vei ajunge pe plus. Și poate cel mai important factor e cât de bine aplici învățătura non-tehnică din Șlefuitorul de Diamante pe care ne-o va explica Florin. Bugetul lui Gec în 2012 când a pornit Reiki Rays a fost de 300 € pe lună și a ajuns pe plus în a cincea lună de funcționare. Însă deși a mers pe minus timp de patru luni, în fiecare lună a văzut creștere și cum se apropia de „break even”. Și-a dat demisia în 2013, la 9 luni după ce a pornit site-ul, și nu s-a mai angajat de atunci. Candidatul ideal pentru acest curs are job și poate investi lunar în construcția unei afaceri care să ajungă să-i asigure independența financiară. Modelul nu e recomandat celor care nu au nicio sursă de venit întrucât acest lucru ar pune o presiune prea mare și ar putea duce la decizii nu foarte inspirate, cum ar fi renunțarea înainte de a-i da acestui model o șansă adevărată.

Q: Cât timp trebuie să aloc acestei afaceri?

A: Dacă n-ai mai creat niciodată un site, poate dura 2-3 ore până-l pui pe picioare tehnic, poate chiar mai mult. Apoi cam 30-60 de minute pe zi în primele zile până găsești autorii potriviți și setezi campaniile de publicitate. Apoi doar câteva minute pe zi pentru a monitoriza progresul și publica articolele scrise de autori (dacă nu angajezi pe cineva pentru asta).

Q: E nevoie să știu engleza?

A: Yes! To contact the „meseriași”. Dacă vrei să-ți faci un site internațional (ceea ce e recomandat), e nevoie să cunoști limba engleză. Dacă publicul țintă al portalului tău e în România, atunci bineînțeles că n-ai nevoie de engleză.

Q: Ce garanţie am că dacă voi crea pașii recomandați de Gec voi obţine venitul pasiv?

A: Rezultatele se obţin doar dacă înainte de a începe strategia recomandată de Gec se foloseşte partea de “plantare” a rezultatelor (principiile “Şlefuitorului de diamante”) pe care o prezintă Florin. Folosind aceste principii Florin şi-a crescut cifra de afaceri în 2016 de 5 ori faţă de 2014 şi  menţine active 4 surse de venit pasiv.

 

PROGRAM WORKSHOP

DAY 1:
Welcome & Registration: 9:30-10:00
Sesiunea 1 (10-11:15):
* De ce venit pasiv?
* Modele de venit pasiv
* Funcționarea modelului de afacere tip portal
* Matematica financiară a portalului
Sesiunea 2 (11:30-12:45):
* Alegerea nișei
* Alegerea numelui de domeniu
* Importanța delegării sarcinilor
* Alegerea scriitorilor
* Asistenta virtuală
* Copyright / drepturi de autor / chestiuni legale
  ** Articole originale / work for hire
  ** Poze
Lunch break: 12:45-14:15
Sesiunea 3 (14:15-15:30)
* Crearea listei de email
* Creșterea listei de email prin eBooks la finalul articolelor
* Creșterea listei de email prin Facebook Ads
* Contactarea personalităților / meseriașilor din nișă
Sesiunea 4 (15:45-17:00)
* Recapitulare
* Ce facem în următoarele săptămâni
* Final Q&A

Pentru a te înscrie pentru varianta on-line a cursului, fă click mai jos !

 

Acces Curs On-line

200 RON

  • Acces în platforma de curs on-line
  • Materiale video și în format electronic (aprox 10 ore)
  • Resurse tehnice

 

 

Livia Soare

 

%d blogeri au apreciat: