Episodul 5: Cele 3 tipuri de meditații | Slefuitorul de Diamante

Episodul 5: Cele 3 tipuri de meditații

În episodul 5 al seriei introductive DCI Nivelul 3, discutăm despre cele 3 tipuri de meditații pe care le putem face folosind acest sistem.

Dacă în lecția trecută, Liviu ți-a povestit despre cele 3 obiecte principale pe care le presărăm în orice sesiune de meditație, în această lecție vei afla care este legătura dintre tipurile de meditație și obiectele pe care ne punem atenția.

Cele 3 tipuri sunt:

  • Recapitulare (înșiruirea unei liste)
  • Analitică (dezbaterea și contemplarea interioară pe un anumit obiect)
  • Fixație (fixarea pe concluzia obținută de pe urma meditației analitice)

Fiecare are beneficiile ei. Ce am practicat până acum a fost Meditația Cafelei, care este de tipul recapitulare pe obiectul compasiune și fixație pe obiectul renunțare (la metodele convenționale). Iar meditația Tong Len, este o meditație analitică ce are ca obiect compasiunea și concepția corectă, despre persoana pe care o avem în vizor.

Vom studia mai multe tipuri din cele 3 în DCI Nivelul 3 din toamnă, și bineînțeles, apoi în restul nivelelor din sistemul DCI.

Spor !

About the Author Octavian Baban

Ambasador @ Diamond Cutter România.   Îmi doresc ca prin răspândirea acestor învățături, fiecare om să-și poată creea o lume perfectă din care să vrea să facă parte.

A apărut cartea audio ”Șlefuitorul de diamante” !

În întreaga lume, milioane de oameni se opresc zilnic pentru a găsi în „Șlefuitorul de diamante” strategii care ii ajuta sa obțină succesul pe plan financiar și în viața personală. În doar zece ani, aceasta carte – care are la baza ințelepciunea din „Sutra Șlefuitorului de diamante”, o veche scriere tibetană – a devenit Biblia în domeniul afacerilor.

Peste 3 milioane de oameni din lumea întreagă aplica zilnic principiile din Diamond Cutter pentru a-și atinge cu succes obiectivele financiare și personale. Bazata pe Diamond Cutter Sutra – o străveche învățătura tibetana – aceasta carte a devenit o unealta moderna în business, tradusa în peste 20 de limbi și folosita pentru a crea noi businessuri de succes în toată lumea.